tankar man kan tänka men inte tänker

Jag har nu tittat på music and lyrics med mor och den är så rolig! "come to the roof, it´s upstairs" "he sung a song at Coras wedding. the party lasted nine hours, the marriage lasted three..." hahaha. Se den så får nu kul. Om ni undrar. Sen har jag ätit halong och det är goooottttt. Njam. Jag är irriterad på Onja som inte är home för jag vill läsa hennes enlåtsblogginlägg och det hade varit nice att få det nya på dem så jag kan läsa allt i ett. If u get it. Anyway så har jag inte gjort någe mer idag. Bjebb för mensvärk och surhet det är så boooooooooooring. Jag bara spammar min blogg med shit. Låten screaming yets är jäätekonstig. den bara brölar. ;) typ normalt. Men bjebb ingen läser, mnen bjebb nu slutar vi.

Kommentarer
Postat av: jonna

haha stackare, jag läser!

2008-06-15 @ 20:51:01
URL: http://joonnaak.blogg.se/
Postat av: RonjaR

Du,jag sätter in kommentarer och datum på alla blogginlägg för tillfället, du får vänta tills det är klart och jag får tyvärr säga att det kommer ta tid. Haha, hade mens samma vecka som skolavslutningen, men hade pms veckan före. Mensverken hade jag också då.

2008-06-17 @ 20:38:11
URL: http://musikfreakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0