Utsvultna tar alla sorters mat

Jag kom just på en sak. Det är inte speciellt svårt att få kärlek från mig. Om man bara ger mig en komplimang eller bara ser mig så funkar det. Det är obehagligt. Liksom fatta hur lätt folk kan lura mig. Det har jag ingen lust med, thank you. And yes I know why. Jag är inte sosial och det är ju klart man blir "utsvulten". Visst är det konstigt hur det kan bli så? Hur tex Saris kan ha så många kompisar att hon knappt hinner med alla medan jag är ensam och uttråkad. Och jag borde inte skriva massa deprimerade inlägg för det är ingen som mår bra av det vet jag ju. Alla får dåligt samvete och typ "åå jag måste va med Emma, synd det är om henne". Det är det väl också, om man ser det så. Men det blir som att be om det. Och usch. Det är inge sjyst. Men nu har jag iaf ätit med gästerna (mormor och annan släkt), trevligt och gottigt. Snart godig efterrätt, njam. <33 me lovesefterrätt. Och läsk och godis och njam. Me like. Kolla jag är sockerutsvulten också. Jag är utsvulten på alla sätt och vis, ge mig mat då för satan xD och jag älskar flöjten i ormens gåva som ni redan vet. Men jaja.

Kommentarer
Postat av: zippojanice.blogg.se

läser din blogg och tänkte bara lämna ett fotspår efter mig...

2008-06-21 @ 19:54:35
URL: http://zippojanice.blogg.se/
Postat av: RonjaR

Stackars Emma då. Jag tycker inte synd om dig, bara så du vet. Coca cola är förresten gott.

2008-06-30 @ 15:19:08
URL: http://musikfreakar.blogg.se/
Postat av: Hannah

Deprimerande grejer. Gamla inlägg bör man läsa ibland. Men jag tycker jag känner igen rubriken fast än jag aldrig har läst inlägget. Bör jag det?

2009-11-16 @ 10:24:18
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0