ah, so this is life?

O well, jag ägde såklart på så ska det låta, hahahaha. Tog en titelmatch också, säg ingen sorg för mig göteborg. Oj, shit, vad jag skriver konstiga ord nu då. Jag kan ju inte tänka. Ojuj, klockan är halv tolv, nice. Nej inte alls nice, btw. Mkt onice, snart bli uppkörd från sängen efter att ha sovit en natt. Hur var den meningen logisk då? Är jag trött eller är jag typ..borta? Min brain kanske är på holiday i oxford. Akademiskt shit det där, tevligt. Äsch detta inläggt blev ju bara weeeeeeeiiiiiirrrrddd. if someone thinks diferent, they are so stupid. They are anyway. Sweet dreams! Ah just det, Nathatlies dröm igår. Hon drömde om en tågstation. Det gjorde hon för två veckor sen också. Hon drömde även om stöld av väska, och hon kommer aldrig med tåget. Vi funderar lite om det. Vad det kan betyda.

Kommentarer
Postat av: Axel

Ja det här inlägget var weeeeeird, men det är kul att läsa sådana inlägg också

2008-03-23 @ 21:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0