i vårsolens glans

jag har ej bloggat på ett tag, så ni måste vara helt förstörda. Nu lysnnas ice queen, tänks på vår och stavas fel. Så här ska livet vara. Don´t you agree? I lördags åt jag glass med nathalie i vårsolen, nästa vecka är det påsk, nu är det vecka elva som jag älskhatar. Idag fick jag mitt so-prov, ett halvt från mvg crap. nu idag skall det sjungas på bjebburskolan konsert, kan bli kul, kan bli jobbigt. We´ll see. give me some love lyssnas nu. Älskar att sjunga den. som Asrar skulle säga, älsk på den! Sen ska det skrivas också, för övrigt har vi psykat mkt läxor denna veckan. Sen så ska jag till London på fredag, ga kulikul! Andra chansen krväver lite raport, kan bara säga yeeeeessss! Nordman <33! :) ne, ska vandra now. hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0