intressepolitik my ass!

Jag lyssnar på intressepolitik och tänker slänga ur mig något oklogt om Onja. Hon är fan bättre än mig på allt. Allt. självständighet, sång, låtskrivning, allt. jag hatar det! Får aldrig jag äga någonsin ever ever? Och såklart ska hon få all ära också! Ja såklart! Nej jag menar alla channser jag är trött. Hon får inspelaren, hon får spela in i studion, hur är det logiskt! Hur är det fair game. Och hon har kompisar. Och hon är sosial. Och hon är en bra bloggare. Och jag orkar inte detta mer! För jag trodde en gång att jag var med i gänget, marre ni vet, de fem. De som jag kunde snacka med och allt det där skitet. Men så fan heller att jag är. För jag är inte prioriterad, av anyone. Ingen. Det är inte roligt, och det blir inget bra resultat, och det är inte schemalagt men trångt är det. Och om ni undrar var det där textdelar ur intressepolitik som jag förvrängde litegrann. Jag undrar hur Onja känner sig när hon läser detta. Bra fråga det där. Men det kanske jag märker. Eller inte. Som en avslutning skulle jag vilja säga att jag älskar James Blunt, att jag faktiskt är tonåring och jag älskar dig Onja och hela marre. men sånt här får man känna. det är lagligt.

Kommentarer
Postat av: Axel

Det är klart att man får känna sig nere ibland Emma, och du...
DU ÄR INTE ALLS DÅLIG PÅ ALLT!!! (Ett exempel, du är ett år yngre än mig och ändå så äger du mig på en massa saker!!!)
Och om detta kan trösta dig lite mer så kommer jag verkligen att sakna dig nu i påsk, jag är verkligen ledsen att resan aldrig blev av!
Jag vill träffa dig snart, och vi saknar dig allihopa här i Stockholm!
Och du, snart är det jag som är långt bort, i FEL LAND till och med!

2008-03-18 @ 17:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0