new music weekend på radio Ema xD

Nu har jag lyssnat på musik hela dagen, la in Evanesence(ga), Nightwish(bjebb!), WT gamla(jobbigt, läskigt..) och så James Blunt(ga ga ga ga awesome!). Fantastiska texter, bästa var nog hello med Evanesence, give me some love med James, one of the brightest stars med James och..precis allt annat med James! :D me like.
men nu så har jag jätteont i hjärnan, visste ni att man kan ha det? jag har även skrivit dikter, ätit kladdkaka som man kan baka på tio minuter blankt och babblat, farmor och farfar är här. den här dagen har varit psykat lång, och ändå gått på ett kick. Nu ska jag leta upp alla teter som jag är såååå in love with. c u folcs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0