wonderful world

Igår sov vi hos mormor, jag syster och kusin Amanda. Vi såg först hairspray som var bättre andra gången och sen två filmer med denna underbara skåning Eva Rydberg. vad har alla emot henne? Vi såg fars lille tös och arnbergs korsetter, den sista underbar!!
"tro inte att jag tror dig bara för att du för en gångs skull säger sanningen!"
hahahaha. jag älskar Eva och alla runtom henne. Sen så sov vi och nu har jag varit hos mormor hela dagen. nice. kollat på både gilmore girls och cristin så nu är jag glad. Och så kom Anita från Arlöv och vi babblade en stund.
ja nu ska vi snart iväg till Nettan och Peter på middag. Amanda är där också, så henne blir vi aldrig av med! xD hejdå(snart skriver jag ett till inlägg bara för att komma ifrån de gamla).

Kommentarer
Postat av: Tilda ffs!

BLÄ PÅ ARNBERGS KORSETTFABRIK +o(
Fars lille tös är kanske bättre, har not sett skiten
Kärlek och Lavemang är bäst :D Om det nu är konstiga Evasaken som spelar i den :S?

2008-03-20 @ 22:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0