halleluja moment

Vi kommer alla till en tid i våra liv då vi älskar halleluja. Många kom dit redan 04 eller när den där covern på låten kom, många kom dit vid Amanda Jensens tolkning..men jag kom dit igår. Jag började igårdagen med att tvätta skåpen, sedan fikade jag och slöade litegrann. Sedan cycklade jag till kyrkan och lyssnade på vårkonserten. Där var en gitarr med!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dessutom sjöng de då halleluja och fanfanfanfanfanfan vad vackert det var!!! Sen gick jag med Nathalie och tråkade lite. Sen idag har jag typ inte gjort något annat än att hatahatahata regn. Bara taxichaufförer och bönder som gillar regn över huvud taget. Idioter! Jag lärde mig sticka idag också, tevligt. Bebbade även om lite annat. Nu lyssnar jag på den underbara Annie och ska nu avlägsna mig. Hejsan dåsan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0