Seven days a week every minute of the day

Hejsan hoppsan, snart börjar spektaklet. Jag är ensam hemma ikväll och sitter och sover. Igår hade vi som sagt no-dag. Det bästa och värsta var lasershowen på morgonen, ja ni vet--laser o sånt. Enya och aqua spelades också där, roligt! Sen så gjorde jag väl inget igår. Tilda pratade jag med, kuli. Sen idag har jag fikat med Natta och läst. läst läst läst. underbar bok jag har läst. O well bjebb. Jag har varit sanslöst jävla trött idag. Usch. Nu sitter jag och sjunger höga toner och läser. Det är typ nu det börjar. Jag bloggar nog där nerifrån, man kan ju ta datorn med sig vet ni. ;) ska nog gå typ nu. Hejdå och hej på alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0