varför livet faktiskt är värt att levas.

1) jag är hemma tidigt idag, slutade 13.00 och en lektion före alla andra. 2) sara slutar om, hmm, 45 min. 3) hade nästan håltimme från spanskan idag. 4) solen skiner. 5) innan fick jag glass som ligger och smälter imagen. 6) panerad fisk till lunch. 7) start med russin som är såååå underbart gott. 8) jag är på sånghumör. 9) favoritdrivern förde mig till hem djuva hem. 10) snart är det underbart underbart sommarlooooooooooooooooovvvvvvvvvvvvvvvvvv! Jag kan även berätta att idag vigdes två par i skolan. Det första var Bernart och Omar som vigdes med pompa och ståt nere vid skåpen. Det andra var Ebba och Emma, och då lät det så här(Amanda var motvillig prest). Amanda: Tager du Ebba till din fru? Emma: Ja! Amanda: Tager du Emma till din man? Oj vad vi laughade. (alltså, inte jag, jag gifte mig inte). Nu lysnnar jag på it´s the fear och känner mig onsdagsglad och onsdagsdeprimerad i ett enda nötskal. :) konstigt? m, ja. Mor har förresten stukat foten, för första gången i hennes livs historia. Nu lyssnar jag på defying gravidty, har jag sagt att den låten är ägig och fin och cool och häftig och välgjord? Oj, det har jag nog sagt..ja. nej nu ska jag sluta spamma min blogg, ok?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0