även klemmentiner är individer

Igår hade jag hur trevligt som helst säger vi. Jag lämnade in so:n vilket var skönt, en mindre sten på bröstet. Sen så ja, vad gjorde jag? Jag åkte till syncentralen vid halvtvå för fika och babbel med tanterna inför min sjukgymnastik. "du Emma, vi har smör!" var ungefär det roligaste som sades. Sen åkte jag hem och sen nästan direkt till skrivargruppen. Vi hade en riktig flumgång, snackade mest om meningslösheter faktiskt. Sen åt jag och tittade på dobido, sen fysik och lyssning på onjas aquarius, den var bra men heeeeemsk engelska. Sen idag har jag levt. Haft fysikprov och annat pointless. Nu ska jag snart gå till la kyrka.

Kommentarer
Postat av: awn

Duktigt! Axel också. Ska på kyrkvärdssamling. Var du på konfirmation?

2008-11-18 @ 18:06:48
Postat av: Ronja

nej, nej, nej!!! Jag kommer att bli tvungen att kväva mig med en fusktempurkudde!!!

Jag ansträngde ju mig för att få bra engelska, fan, fan, fan!!!



Va? Får du gå på sjukgymnastik på syncentralen? Varför?

2008-11-18 @ 18:30:43
URL: http://musikfreakar.blogg.se/
Postat av: vispen

Eller hur, varför får du gå på sjukgymnastik där för? Vad gör man då förresten? Har ingen aning om sådant eftersom jag aldrig har gått på sådan skum gymnastik.

2008-11-19 @ 13:36:48
URL: http://Http://vispen91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0