because I said so

Igårkväll var det alltså konsert. Alla sög utom en tjej som alltid sjunger bra och typ två andra. Sen igår gjorde jag ej mycket mera. Just det, ett citat. "ja, och glöm inte att...sätta på mobilen igen när ni kommer hem". Moha. Sen idag då alltså, så började dagen con franska som var iiilla och matte som var tråkig. Sen lunch då Karolina bytte mina glas, jobbigt men ja, sånt lever man med. Sen idrott då vi blev ett sjukhus, usch. Först dundrade Bernard och Jonte in i varann så Bernard blödde i huvudet och Jontes framtand trycktes in. Sen fastnade Apitzschs kind i tandställningen då han ramlade in i Erik och annat sådant. Smash. Sen engelska och svenska och sen hade jag allt jassprov. Fick en ton fel på g-durskalan (och nej, det har inget alls med jass att göra men tyst med er) men annars gick det bra. Sen åkte jag hem och flummade, men först ett citat (jag tycker att det är roligt iaf). Romek: men, detta är enkla grejer och alla förstår. Kille: och ändå fattar inte jag. Sen hemma åt jag och flummade och sara lyssnade disney och annat iriterande.och roligt. Sen åkte hon iväg och jag babblade med Onja och Rena. Emma: Rena, kan du slå Onja? Onja: ja, bara vi inte träffar Elinor eller någon annan oskyldig. Rena: jaa, då blir vi fler som slåss! Ronja: Rena börjar bli sadistisk. Emma: börjar bli? "Inte Rena nu igen" var också något att säga. Sen pratade vi ägEN ENGELSKA OCH OM Sharon (inte den adel) och hur hon kunde sjunga ise queen live. Och om hur hon orkar läsa våra bloggar, eller mest Onjas nuförtiden it seems *känna sig övergiven*. Äsch whatever. Sen så kollade jag på dobido och robins. -nu kan jag ta glasögonen. -nej då ser jag ju inte..äsch skit i det! det var massa mer quotes men jag kan inte komma på dem? Hmmmmmm..äsch vi tar ett gammalt. vi klistrar lim på so:n och killarna ville sniffa lim tydligen. Sb: men det är ju det här limmet som luktar, fattar ni väl! (räcker fram lim). Äsch, godnatt suckers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0