blogga gör man ändå dör man ;)

hola satungar och andra mindre vesentliga kemiska supstanser! Just nu vill jag lyssna på musik men gör inte det, varför gör jag inte det? Konstigt alltså. Jag har franska till imrogon men det skiter vi i nu säger vi. Ja idag hade jag och Emma en treeeevlig torsdag. Den började med so där vi jobbade med våra seografiarbeten. Fast sen blev datasalen uppbokat och alla lägre stående (seende) människor utan datorer fick sörga och plugga hemkunskap. Ja för sen hade vi proooovet. Det var faktiskt ganska lätt, kan jag säga. Bara man hade pluggat. Fast jag skrev att man behövde 100 kilocalorier varje dag. Då är man ganska död om ni vill veta. Sen så hade vi två timmars lunch eftersom karin inte var där så vi kunde inte göra soppa efter pvovet. Det kunde dock den andra gruppen, moahahahahahahaha. Först skulle Anna köpa godis och hon lovad e tt bjuda mig men hon köpte bara äckligt surt godis. Så jag gick åt åt fick istället, gott. Sen satt jag och Tora och Amanda och flummade. Vi kom på att Amanda är en muffinsrasist. Hon ville slänga sin muffin bara för att den råkade vara äcklig. Det kan väl inte den rå för, jävla sak :). Sen ritade Tora en muffinstjej som hetter Julia och bodde i hennes kemibok. Efter denna strapats gick vi in i salen för att ha matte och få tillbaka tisdagens brov. Jag fick vg, usch. Vad baaad. 18/25, fyfan. Sen så vare kemi och jag började hyperventilera för under allt mitt hemkunskapsplugg igår så lglmde jag ju bort en sak; plugga kemi. Jag visste fan inte ens vad det handlade om. Men sen så skulle vi skriva frågor om läxan, jag skrev alla man skulle fast jag inte kunde det. Så ja det blir roooligt. :/ not. Sen vare engelska då Gunnel fick ont av våra (läs: inte mina) dåliga prepositioner. "I´m angry on" det gör faktiskt liiite ont må jag säga. Sen kom vi fram till att koalor är drogmissbrukare, det låter roligt. I wanna be a koala :) de är söta och höööga. Sen slutade jag och åkte hem för att gå busspromenaden som vanligt, fast bara med en syncentraltjej nu. Sen kom jag hem och hann knappt sätta mig ned förrän Onja called. Har pratat med henne i typ 2 timmar. Vi prtatade på m-språket och sjöng fiiint (not) och gnäggade och lyssnade på Saras skitmusik. Sen började vi fundera på hur Sharon uttalas på svenska men vi kom inte fram till nåt för jag flummade så mycket. Det märks nog på inlägget att jag ir en aning flummig. Har även ätit plättar, gör mig nog lite konstig in ma heaaad. Men nu ska jag avsluta :) god kväll alla flummungar och idioter. (och om ni inte känner er träffade av något av det där så får ni väl ha en äcklig kväll då)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0