blogoman, marsian och snyggast i stan

Igår börjades dagen med so, fast det bidde ingen so, det blev håltimme. Vi flummade istället jag, Tora och Amanda. Sen hemkunskap då vi gjorde lussekatter och annat konstigt. Sen åt vi lunch och sen matte och kemi. "vadå, ska vi inte kunna någonting eller va?" hörs det from the back of the room. Moha. Sen engelska och sen slutade vi. Tillbringade kvällen med franskaplug och att prata med Rena som behagane telefonera mig. Roligt värre det där. Vi pratade om idioter på hennes skola (och tro mig, de är en del), kulla-gulla och annat mindre vesentligt. Sedan så ja, sov jag. Idag hade det varit time project (ett projekt som går ut på att man chattar med olika länder och sånt) och därför var vi bara tio i klassen. <3 så vi hade tevligt. Först var det dock prov och det var inte alls roligt men jag kanske klarade det. Sen bild och lunch och idrott. Engelskan fördrevs med en grej då vi var poliser och skulle hitta på många saker om en person som tydligen försvunnit. Vi berättade om teresa som var fyra år och grejer. Sen svenska och musik då vi fick titta på mamma mia för vi hade ingenting annat för oss. Sedan så har jag sjungit med systra och nu ska jag göra något trevligt eller otrevligt.

Kommentarer
Postat av: Sharon

Åh... Lussekatter...

2008-11-28 @ 21:04:07
URL: http://shass.blogg.se/
Postat av: Sandy

Nej men usch. Lussekatter! Inte gott.

2008-11-29 @ 17:35:28
URL: http://lilzandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0