broken damn sisterhood

Jag har nu sett sisterhood of the travelling pants, part ii. Den var fruktansvärd! Vad fan skulle jeansen till Grekland o göra? Jävla jeans. Och hur blev det med Win och Leo och de, hur blev det med allt? Nej, vi gillar inteinteinte. Vi blir deprimerade. Usch. Well idag har jag varit en aning seg. Fick back engelskaprovet och jag fick mvg och sen gjorde jag ett matteprov.som vi inte ska nämna mer. Äsch. Men usch på allting och jag saknar den gamla bilden av sisterhooden. Bjebb!

Kommentarer
Postat av: andy

du lyckas bra emmiis:) goooooooodluck

2008-11-07 @ 12:24:45
URL: http://blindstyyre.webblogg.se/
Postat av: RonjaR

lykost, jag vill också vara underbarn i engelska! Hade prov på oregelbundna verb,jag klarade alla meningar okej yutom en tror jag. Där visste jag inte vad en sak var och körde med svengelsk-taktik efter fem minuters fundering! Eller nej, det gjorde jag inte, men jag chansade ganska grovt. För vi får inga poäng även om verben är skrivna rätt utan alla meningar vi översatte skulle vara korekt översatta för att vi skulle få poäng. Gruvar mig för resultatet...

2008-11-07 @ 15:07:08
URL: http://musikfreakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0