det ser ut som

Om mitt internet typ äå upp mitt inlägg till frukost. Det gjorde inget för jag sa inget vesentligt i det. Mest att jag har gnäggat med Onja i tre timmar utan att säga nåt och att jag lyssnar på Amanda Jenssens skiva av någon outgrundlig anledning. Man kan undra alltså. Well jag kan säga att igår på idrotten misshandlade vi varandra. Man skulle boxa på säckearfast det var någon annan som höll i säcken! Det gjorde satans ont att på den där säcken på mig! Aj! Sen ja snart är det lunch och sånt. Ikväll så blir det kinamat, vi skulle sett bio men inget bra gick. Det är en härlig helg det här, ingenting händer! <333 ska nog lämna bloggen i någon minut. a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0