du är en likamedstäckensmissbrukare!

Well nu så har jag ätit lunch på min ääääääääälskade saluhall med min nästan lika älskade Nathalie. Vi har sjungit lite (för lite enligt emmisis), ätit (näääähäää), läst upp dikter (den finaste hittas i kommentaren på nedanstående inlägg vilket även säger en hel del av dikterna), Träffat folcs som var konstiga, snackat skit om allt o alla och typ frusit ihjäl. Fast frös mkt mer igår. Sen har jag lyssnartpå lite skitmusik och ätit kakor, kolor och annat sjuuuukt nyttigt. Nu aka jag sjunga never ending story och skriva ned ett citat. Aj satan det göorde ju ont det. Vi skriver ned citatet nu så bliver vi happy kids. Mamma: Om man skulle ta och göra lite nytta kanske. Me y hermana: neeeeeeej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0