I just want to know who I am

Jag har bytt msn idag! :o det känns odd. Mitt blindstyre med namn varje måndag? ska jag ti tisdag nu istället, haha. Nej mina måndagar hänger nog i ett tag till. De var ju så bra. Men jag tänker verkligen inte publisera adressen här för det finns en gottländsk liten filur som kanske skulle få för sig att terra mig. Stackars sate. Det måste vara så oerhört tragiskt att vara pantad. De är ju tolv syycken om en hjärncell, vet ni. I alla fall så var vi och åt kinamat idag och det var gooooooooooott. Mumsigt alltså :) fisk och grejer. Saras friends skrikskrattar downstairs. :) men ja godnatt nu ska jag njuta av mitt choklad och ge er ytterligare en bokresension since jag var lite back med dem upptäckte jag.

Kommentarer
Postat av: The1

Jag är en stackars sate! Nooooo! =( Seriöst. Lägg ner. Vem orkar läsa? O.o

2008-11-08 @ 22:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0