I´m gonna burn it down

Halloj! Mår ni bra? Det går vi hoppas för annars kan ni ringa psykologen Ema. Eller nja kanske inte då alltså men skitsamma. Idag och igår har kvällarna går ut på djupa konversationer och hemkunskap. Idag var vi även på konvirmation och pratade om ondska, det var som Sara sa ondskt. Det tycker jag är ett bra ord. Jag lyssnar på glitter in the air och jag lever. Jag var på skrivargrupp igår och skrev en dikt om musikaler. Den ägde. ast Ellens var som vanligt bättre. Vi skulle skriva om film och Maleinutbrister "åh, får jag skriva en dikt om porrfilm?" hmm. Ja verkligen tjejen. :) sen har jag ju varit i skolan men det är ju skitsamma. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0