"jag måste bli tjock!"

Så jag hade tänkt mig en nyttighetsdag idag. Som jag failade. Efter en panikartad so (det har blivit en rutin) så bakade vi på hemkunskapen. Mandelmusslor och morotskaka med mandel. So long nyttighet. Mandelmusslorna var sjukt goda och "Sven" slevade i sig grädde med en girighet inte ens Onja kan mäta sig med (eller jo kaaanske). Sen åt Bernard stearin och så vare lunch. Då åt jag soppa och sen var det tydligen äppelkaka eftersom lund är sveriges bästigaste skolkomun. Men den var seg så jag åt ej upp. men ja ja. Sen var det matte och sen kemi då jag gjorde läxförhör och sen eng. Inget roligt. Snart ska jag till bjebburskolan, helveteskap! Men det kommer nog att bli bra, säger vi. Goodnight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0