listen up blindos

Hej alla blindstyren som letar jobb och ideer till kariärer! Jag har kommit på att vi faktiskt kan ha mååånga jobb, men en sak kan vi inte bli. Det är ligister. Eller något kriminellt alls egenlligen. Om du ska mörda någon, hur ska du få den personen att stå stilla? Hur ska du kunna skjuta personen, till exempel? Du kommer att upptäcka att det är svårt. Min syster beskrev fint hur en flyktväg kunde se ut, men jag vet inte hur man lägger upp filmer (och så har jag ju inte filmat henne heller) så jag får skriva ned det. "oo, polisen kommer! *springa* oj, aj! *slå rakt in i skåpet*". Ja jag sa ju att det skulle bli drygt när man skrev ned de.t Not my foult! :) så alltså, bli inte ligister..för det gör ont att ramla in i skåp. Så att ni vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0