lördagars kval

Det är lördag idag och jar har inte mycket att meddela er kära små läsarindivider. Jag lyssnar på musik, kan jag meddela lite halvintresserande. Det är väl inte ens ett ord, sva? Sva är ju ett ännu mindre ordigt ord, när man nu tänker efter. Jag väntar på att en ny låt skall starta, hur jävla seg kan låten vara egentligen? Ah, där var den. Godmorgon låt. Eller vadfan klockan är nästan fyra. Vad tragiskt. Jag har totalt wasteat denna dagen med att bada, äta och sova. Inte gjort ett skit annars, usch, så oerhört deprimerande. Har mensvärk trots att det är fjärde dagen och jag pallar inte mer uttråkning. Men det är lördag, tack. Tack Gudom för vår lördag. Den är fin. Nu tänker jag överge er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0