this´ll be the day that I die

Kände bara att ni ville ha ett inlägg innan jag avlider för första gången den här veckan, av köld. Ska vara ute i skogen i 5 timmar i sträck, bara så att ni har det klart för er. Fem timmar. Ingen överdrivt. Och bara för att jag bor i södra sverige ska ni inte inbilla er att det är varmt här nere, nejdå. Snön breder ut sig, ISEN LOCKAR MED SINA HALKNINGAR OCH KYLAN BITER SIG FAST SOM EN OTÄMJD KATT: Detta är även mitt testamente: allt jag äger och har tillfaller ingemar och ingemar sjänv tillfaller..hmm..Onjis så hon har en bärbar dator. Ha ett bra liv.

Kommentarer
Postat av: Sharon

Sv: Gör jag? Ehm... tack, får man väl säga då..? Eller jag säger det i alla fall, även om jag inte får... Jag tycker inte det blev något vidare bra själv, men om det kan roa andra är det ju... trevligt.

Så... tack.



Säg en uppkäftig kaxig underbart hatisk låt jag kan spela? Behöver pigga upp mig lite. Har försökt med de gamla vanliga, men behöver kanske något nytt...

2008-11-26 @ 13:29:56
URL: http://shass.blogg.se/
Postat av: Anonym

tjoho!!! Om jag får Ingemar får jag ju alla emmas ägodelar med honom! Även om det är han som får ägodelarna.



Kul att du tänkte på mig, fast jag hoppas nog ändå att du inte dör. Vem ska jag då snörvla genom livet med?

2008-11-26 @ 15:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0