tragedy

Jag sitter här och föreställer mig hur det skulle vara att vara en patetisk människa. En sån som tror att man tar åt sig, ni vet. En sån som sabbar andras liv i brist på egna liv att sabba. En sån som skickar elaka kommentarer, ni vet. Jaså inte? Ja men kolla runt i världen vänner. Ni hittar de säkert. De där som orkar hålla på att trakasera folk, för allt, Till och med hur deras skor låter. Sånna som så fort de ser ett inlägg kastar sig över datorn för att bomba bloggen med kommentarer. Föreställeer att ni är sånna, bara för en sekund. Det känns inte bra va? Jag förstår att ni känner så. Jag menar, det finns väl ingen sån som läser min blogg? De "orkar ju inte läsa". Men tell you what? Jag orkar läsa och det är ju för min egen skull jag bloggar. Fast sånna kan väl inte föreställa sig att man kan blogga utan att söka bekräftelse från just dem, eftersom de tror att de betyder något för alla. Det måste de ju tro eftersom de klanka r ed på folk, eller hur? Jag säger bara: försöker klanka ned på det här om ni kan, you will fail!

Kommentarer
Postat av: Lord Hannahmort

Det där var bra. Riktigt träffande faktiskt... Men du får säga till om NÅGON skulle hitta på att kommentera din blogg med något som är elakt mot dig och inte mot mig, för då går de inte kvar länge till. Tro mig...

2008-11-15 @ 00:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0