hejsan hoppaan

I morstehade vi spanska och såg ett avsnitt av la catrina som är lika drygt som det förra. Boring. Sen var det idrott och just det, sb var sjuk så jag fick en annan tjej som var rätt trevligt. Sen åt jag lunch, nej först hade jag svenska, men äsch Sen var det då so då vi höll på med kartkunskap och sen slöjd då jag syddaepärlor. På engelsk konversation då vi pratade om twilight och annat onyttigt. Äsch, bjebb, usch. Åkte till sånggruppen och vi sjöng bara skitlåtar till en konsert på fredag som jag inte ska gå på och alltså behövde jag inte ens gå! Sen åkte jag hem, pratade med Onja och åt ugnspizza. Onja äger! Vi pratade om hennes skola och telefonförsäljare och Maja och längd och annat. "jag slår henne i huvudet! nej, jag kan inte slå Maja i huvudet, hon är för snäll. du får göra det!" "Nej, det kan jag nog inte!" hejdå.

Kommentarer
Postat av: Rasmus

Såg ditt inlägg! Har du sett mina?

2008-10-22 @ 21:53:09
URL: http://rollywood.blogg.se/
Postat av: Maja

Hejsan.

Vilken fin blogg du har!

Kika gärna in min och säg vad du tycker



/Maja

2008-10-22 @ 21:53:21
URL: http://knockmeoutagain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0