I´m so freaking fabulous

Jag fick 30,5/32 på spanskaprovet. Och det blir bättre: jag fick högst poäng av alla. Alla, awesomeness! Ja idag har jag haft en tråkig dag i skolan. Först livskunskap där vi diskuterade bilden. Jag gav Gunnel min sammanfattning av bildlektion, vilket resultearde i att alla ville läsa den. Så där satt jag i mitten av alla killar och några tjejer och skrattade. Sen matte då vi räknade (ligger typ inte back) och sen so då vi jobbade med kartor. Sen tråklunch och tråååååkfranska och sen biologi och SPANSKA. And well sen kom jag hem och har ätit frukt och ska snaaart på skrivarkurs. Trevligt. Naj, nu går jag.

Kommentarer
Postat av: Beelzeboss

sv: sång om våldtäkt. Jag vs Liten nätt tjej mitt i natten.

Jo, i sammanhanget e det läskigt.

2008-10-06 @ 19:18:42
URL: http://satan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0