Karmensita lilla vän

Var på sånggrupp igår och drillade karmensita och sen sjöng vi my favourite things.i två stämmor! Drru. Sen åkte vi hem och mormor kläckte ur sig något knäppt. "du kommer att få icke välkänt på provet Emma!". Sen pluggade jag mest hela tiden och tittade på gammalt dobido och hamnade i konversation med Johanna och Kim(tibrobon Johanna, minns ni henne? Förmodligen inte). Men det var trevligt. Nu är det torsdag och det enda jag har att se fram emot är äppelkaka. Det fucking enda! Så pointless mitt liv är. Men ska nog ringa någon och terra med mitt meningslösa liv. Man ska ju prioritera rätt, right? Ringa först plugga sen! Usch jag är trött och sur och craaaaapppp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0