och så är vi där igen

Det tog två månader och två dagar, men nu har jag inspelningarna i min hand (min dator). Awezomeness. Kvalitén är så fabulös att den knappt finns och sången är bra, med sina brister. Jag är nöjd med mitt hemska vgg-solo, however, de solon som hördes. Två av fem blev cut, surt. Och Niklas vred ned sin egen volym så han inte hörs. Frustrerande, han som är så bra. Förutom vi undrar, det är kul, två Niklas=dubbelt så bra som jag sa till Benkt. Han höll inte med, den jävlen. Men vi äger så mycket att man dör, trots Ronjas näsa (full av inbillat snor.) och sånt. Ett litet extralyckopiller är Ronnie tar farväl med musik pålagt, så bra! :D han kunde ha höjt Ronnie lite, dock. Äsch, nu orkar jag inte skriva mer än att vi äger. Vilket alla redan vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0