soon

Jag är så trött att jag skulle kunna spy men ändå skriver jag blogg. Känn er hedrade. Ikväll har jag ätit chokladpudding och tittat på good night mr tom. Det är världens hemskaste film! Man bara gråter! Och i boken fanns det ju fina och glada partier men inte här inte. Nej bara sorg och skit. Särskilt rädd blir jag för babysen, den är så söt och gullig och åh! Och så skriker den så hemskt, jag kommer nog att ha mardrömmar om det skitet. Usch. Nu är jag helt deprimerad och sad och skit. jag vill sova men jag orkar helt enkelt inte. Jag vill vara glad man det känns bara rakt åt helvete just nu. Fuck everything. Varför är inte allt bra? Det är ju egentligen rätt konstigt. Ingen gillar ju elende, visst? Det gör ingen men ändå är det massa skit. Och jag ska till stockholm imorgon, det har jag inte fattat. Damnit, goodbye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0