still breathing

Ingemar funkar igen! Pappa har fixat honom!!!!!! Jag som trodde han var död! Åh, lycka, min älskade Ingemar, han funkaaaaaaaaaaaar! Så jag ska berätta om gårdagen och dagsdagen. Igår började jag dagen med slämmfranska och slemfysik där Ingemar började flippa. Vi bråkade halva lektionen innan vi lyckasdesgöra skriftliga läxförhöret (hade helst sluppit men..). Sen lunch då vi åt äcklig mat och sen idrott då vi gick och pratade om åtgärdsprogram. På eggelskan fortsatte vi med åtgärdsprogrammet. Sen musik då jag och agnes lekte four points game hela lektionen. Det är en lek vi brukar leka väldigt ofta. Det går ut på att en av oss tänker på någon ur hp och så gör de olika ledtrådar: four points, three points, two points och one point. Muha. Det är på engelska, all of it. Sen sveeenska där vi diskuterade bildspråket i Lucia som är en skitbok tycker jag. Helt orealistisk och abstrakt. Sen slutade jag och gick hem och Ingemar startade inte och jag bara låg och skrek i ångest över min älskade daaator. Så jag ringde Onja och Honey vCH VI TRE KACKLADE ETT TAG: HANNAH: JAG STOD OCH DISKADE OCH SJÖNG BAD DAY. Sorry, skift var nere, tydligen. Jaja. Sen åkte jag till Amanda för party :p. Agnes, jag, Tora, Karolina och Amanda var där. Vi åt tackos, lekte viskleken och leken "vem är det som talar". Det är när Karolina och Agnes härmar röster och får mig att gissa. Jag ägde dem. Sen såg vi hp och sånt. Muha. Amanda: ska vi spela rapakalja? Agnes: ja! Emma: Men vi skriver på lappar! Agnes: men du kan ju läsa upp frågorna annars. Tora: du heter Emma Rävsås. Jag: ja, vad sena ni är! Sen åkte vi hem jag och Agnes (som vi körde hem) och lekte såklart four points game. "Is it August strindberg?" and so on kläckte hon ur sig. Sen låg och dog och sen somnade jag nere hos Sara since pappa hade herrmiddag upstairs. Sen idag har jag legat och sörgt, sett gilmore girls och dött innan jag gick till stan and fikade con nathalie. Vi diskuterade blondinbella, four blinds och hur skum Lund är. Vi vadade i löv och Natta pep av lycka över minsta blomma, träd eller löv. Vi fikade på espresso house och sådnnt där. Nu är jag hemma och jag är trött. Ikväll kommer några av the parents´kompisar.och deras jobbiga barn, men de får underhålla sig själva. För jag har min älskade ingemar! avsluter med citat från helgen med friendsen som jag har glömt skriva. *Rena och Frida spelar teater litegrann. Rena är fånge hos Frida-Voldy*. R: Snälla, ge mig lite vatten. Frida(elakt): räcker det inte med cola?

Kommentarer
Postat av: vispen

Haha, Ingemar är ingenting för mig i alla fall. Jag brukar oftast klara mig utan honom men det är klart att jag saknar honom om jag aldrig får lyssna på honom haha.

Men vad många vänner du har, jag har inga direkt, nästan inga seende, några synskadade, aja.

2008-10-11 @ 20:25:45
URL: http://Http://vispen91.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag håller med dig Emma (jag är sen) eftersom jag först insåg varför du inte kunde läsa lapparna, på vägen därifrån. ^^

2008-10-12 @ 18:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0