the seven things I hate about life

Jag är så trött så jag orkar inte ens skriva om hur trött jag är. Först var det so men Åsa var fast på en buss så det slutade med en lååååååång diskution om skit och håltimmar och regler. Sen hemkunskap då vi gjorde kyckling och det var helt ok fastän jag tvingades jobba med"Svenn" (hahahahaahaha). Han var faktiskt skyst, litegranna. Sen var det lunch och sen matte då jag fick ångest. Och..sen var det prov. Gissa vem som failade?! Jaaaaag. Riktigt totalt. Massa skitfrågor som man inte kunde svara på. Usch. Sen lite lätt engelska och sen slutade jag. Då stod jag och väntade på taxin. Plötsligt öppnade sig himlen, riktigt ordentligt. När jag satte på mobilen duggade det. När jag slog transportenhetens nummer vräkte det ner. När jag pratade spydde himlen vatten. När jag la på slutade det tvärt att regna. Skumt som satan. Sen nu äter jag kakor och lyssnar på Marian Keyes (snart kommer entligen en ny resension efter 10 dagar). Uschi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0