vamos a comer dajmpaj hoy

Idag har varit en seeeeeg dag. Förmiddagen gick ut på information om tjejgrupp (booooooooring), räknande och anteckningar. Eftermiddagen bestod av franska då vi ehh, pratade franska, biologi då Hannes och Gustaf funderade på hur jag spelade pin ball ("skjut nu Emma, kom igen!),och spanska då jag och Sara kom på meningen i rubriken och andra. Nu sitter Ronja och jag och chattar på svenska, engelska och spanska in a mix. It´s dimycketvertido. Hmm, nu tänkte jag lämna er i sticket, ska snart skriva på skrivargruppisen. (och det finns inget som heter dajmpaj! det heter dajmtårta, dear hermana)

Kommentarer
Postat av: H

Tur man e pa kurs ibland o kan kolla in din blogg! Kul att du va ute med Lukas yesterday. Mitt tangentbord e skit. Kram

2008-10-13 @ 16:34:33
Postat av: sara

of course we should comer some daimpej11 I loooovveee daimpaj1 don't you! visst e ejag duktig so kommentera din blogg! ses snart love ya bye din lilla daimpaj!"

2008-10-22 @ 15:38:07
URL: http://foxhill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0