dan före dan före kommaredan

Muahahaha i övermorgon kommer las bitches till Ema! Om 46 timmar, ungefär. Mmh, trevlit. Sen så idag har jag diskuterat med Onja, mest för att hon skulle slippa göra sin engelska-uppsats om George Busch. Som jag inte kan stava haha. Men hon har bestämt sig för att skriva den på planet. Som om tjejen. Kommer hon sååå inte lyckas med! Hon kommer bara flumma med tjejerna. Men hörrni, Mickis är inte alls sjuk, fick jag veta! Hmm, mystiskt. Men sådant där händer. Sen har jag tittat på idol och jag säger bara ooo alla är så satans bra. Eller inte alla men ändå, nåra styckna. Haha jag skriver väääldigt ovårdat, tror jag det heter. Muha. Imorgon är det trååkig torsdag. Bjebb byebye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0