du är aad du äter: hon som besökte alla stockholms kafféer

Bilder på Ronja som äter på kafféer. Emma: Så, hur många gånger har du besökt alla kafféer? en var+ Ronja: nja, låt se. jag går i snitt på fem kafféer om dagen. ett till frukost, ett till förmiddagsfika, ett till lunch, ett till eftermiddagsfika och ett till kvällsmat. Kvällsfika tar jag bara när jag är riktigt sugen. Emma: så, du som vet, vilken är den bästa kakan? Ronja: varm shoklad med vispgrädde, särskilt när man har ont i huvudet. Emma: Jaså...men du...varm choklad är ingen kaka. Ronja: jo, om man tappar en kaka i den. Emma: eh okej. Vilket kaffé besökte du senast? Ronja: *säger ett namn som jag inte orkade lyssna på* Emma: okej. du..detta spårar ur. Ronja: det började ur spår. (förlåt för glömda delar av intervjun, du får fylla i i kommentarerna Onja.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0