I´ll do what I want, cus I can!

Nu idag har jag knappt gjort något alls. Bara lyssnat på musik, tittat på that 70s show (som är helt jävla freakat) och köpt godis på konsum till ikväll. För nej jag ska inte vara social på kulturnatten och sånt, jag ska sitta hemma och äta choklad och skråla i min ensamhet. Det är ju där jag trivs bäst, hemma. I mitt trevliga hem och mitt rum och min dator och min mobil med underbarig musik i och annat trevligt. Nu lyssnar jag till exempel på extasy med dolores oriodan, och den skivan växer mer och mer för varje gång jag hör den. Mmh, me like. Just det, påtal om like, det underbaraste citatet kommer här. "so, you´re in like with me?" haha. Det finns många fler men de har försvunnit. Ja det kan faktiskt vara kul att se tv-program, konstigt! Well well, hoppas att ni har en trevlig dag och sånt, hejdå.

Kommentarer
Postat av: Sharon

Sv: Jaså jaha, där ser man.. Har själv aldrig skrivit fanfics, jag kör på min egen skit jag.



Jaså du, det säger du. Ja, jag väntar fortfarande på att få hem den. Avskyr att vänta på att få mina grejer, jäkla CDON-segisar. Får den väl någon gång nästa vecka, tippar jag på. Vet dock att Our Solemn Hour låter djävligt bra.

2008-09-20 @ 21:38:36
URL: http://shass.blogg.se/
Postat av: RonjaR

ja, tv-program är mysigt ibland, efterlyst, sjukhuset och idol till exempel. Mm, choklad, känner att jag varit extremt onyttig i helgen. Frukost blev chips och youghurt, okej, bror på att jag var på statsskattjakt där man alltid är onyttig. Vann en twist-påse som jag käkar, fast jag ska äta kassler snart som jag inte vill ha. åt arabou istället för macka till lucnh, snacka om att jag har ätit för mycket socker i helgen!

2008-09-21 @ 18:16:15
URL: http://musikfreakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0