illamående

Jag mår illa. Det kan jag gott ha för den här dagen suuuuuuuugrer. Den började med tråååååkig so fast vi snackade om vår läääskige skolvärd (läraren deltog aktivt i vår diskution) och sånt. Sen var det torsdagens huvudatraktion..hemkunskap. It sucks. Vi gjorde bullar. De var goda. Men det sucks har jag bestämt. Efter en 35 min lång lunch (what the...) hade jag matte. Ingemar bestämde sig för att han inte hade den mista lust att räkna matte. Så istället flippade han och designade om textwev eller hur det stavas efter eget huvud. Detta gillade (faktiskt) inte Emma, så hon bråkade lite överdrivet med honom. Till sist provade hon att göra som Jimmy sagt och då poff. Ingemar worked. Så ja vad lär vi oss av detta. Emma är smartast ever. Sen biologi som vi slummade på, det var boring. Sen efter engelska flippade taxin och kom och körde iväg innan jag ens slutat. Så jag gnäggade på transportenhetsgubben och till sist (efter att ha hunnit svara på ett sms vilket tar en evighet för mig) kom taxin. Vjäl hemma har jag fjort tre saker. Läst, pratat med Onja och kollat på idol. Fattar ni hur jävla länga jag läst? och nu måste jag dusha. sen kommer kanske ett skojigt inlägg om Onja men vi får se vad jag hinner.

Kommentarer
Postat av: Sharon

Jag tror du är illamående för att du är på smällen med Sirius Black ;)

2008-09-05 @ 00:28:42
URL: http://shass.blogg.se/
Postat av: RonjaR

Intervjun blev rätt bra Emma, men var det inte något annat om kakor också? Kommer inte ihåg vad det var

2008-09-05 @ 15:52:38
URL: http://musikfreakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0