Killing me softly...

Nu har jag tittat på idol. Det var en riktigt treeevlig kille som sjöng om cola och en annan cool snubbe som sjöng "nåt spanskt shit". Sen kom ju Alexander tillbaka igen, ooo! Stark röst och sånt. Laila från melodifestivalen var där (waste of song. hon som är så bra) och en blind kille var också där. Jag störde mig på honom, just för att jag inte borde. En blind krigsflykting och sånt, liksom. Man ska tycka synd om, men det gill jag ej! Han är ju blind och då kommer inte jag kunna söka, för då är det redan "been there, done that" med blindstyren. Liksom. Nej, nu ska jag (redan) avsluta inlägget med att berätta om pauserna i idol. Vi såg på en video med människor som stoppade huvuden i väskorna och sådant. Naj nu säger vi hedjå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0