lord hannahmort the fågel

Yey, min veekend=awesomeness. I fredags kväll flummade jag som ni nog märkte med Frida, skrev en fiiin vaggvisa till henne, Frittis vaggvisesak. Ta det lugnt och sluta skrik Annars blir det kalabalihihihik Och då blir det inte bra Hör du det, friiida Sluta skratta på en gång Annars sjunger jag ännu en sång Som är värre än den härS Å jag slutar nog med det här Ska jag inte sluta nuDe T tycker inte du Men det tycker säkert sängen För nuuu börjar refrängen --- jaja. Sen åkte vi för att hämta Hannah och Rakel på centralen. Vi mötte upp Honey vilket var fabulöst och vi sjöng James Blunt. Döm Rakels förvåning när hon öppnar bagaget för att lägga in sin väska och hör tre flickor gasta "gotta ask yourself a question, where are you now!!". Haha. Sen åkte vi hem och skrålade på I´m yours och skit och sådant tills de försenade stockholmarna landade. Då skrek de utanför och talade med Hannah genom fönstret tills jag öppnade. Sen satt vi och sjöng (det var ju för fan det enda vi gjorde hela helgen) och sånt. Vi gjorde nog inte sååå mkt. Lukas åt upp alla våra 20 chokladbollar, om ni vill veta. Vid ett eller halv två gick vi och lade oss, då böjrade kvällen, i alla fall för vispen! Från att inte ha sagt ett ord gick hon till låååånga monologer. Eller det skulle varit dialoger med mig men jag fattade inte och typ sov. :p men vi snackade om konstigheter. Jag berättade att Lunas man hette Rolf (det gör han!) men då blev hon skitsur, typ "men den där himla geten Rolf! Neville då? Han kanske heter Rolf i andranamn". Sen diskuterade vi vem Sharon var och hur hon egentligen hått vispens blogg. Vi kom inte fram till nåt. Sen diskuterade vi vsd och hon tycker att jag skrev den för längre sen än vad jag gjorde, odd. Sen när hon somnade berättade Hannah kommentarer på hp5, hon såg den nemligen. Kuligt. Sen sov plötsligt alla utom jag och Hannah och då kom vi fram till rubriken. Det är en fanfic som Hannah ska skriva. Eller hon har faktiskt redan börjat. Hannah börjar hogwarts och sen så blir hon ond. Hon tar död på voldemort (hur?) och sedan gör hon ett polijuiceelixir. Fast vi kom på att han inte har något hår och heller inga ögonbryn att hälla i. Så vår slutsats blev: ögonfransar måste han la ha! Så de tog hon. Sedan kom vi på slutscenen också. *voldy(Hannah) och Haryy står vid ett stup* Hannah: o nej, jag glömde elixiert! (blir sig själv, en 14årig tjej) Hannah: så var var vi? just det, jag skulle döda dig. Expeliarmus! *hans stav flyger ut över stupet* Harry: neeeeeeej! *kastar sig ut efter staven* långt neirfrån: jag har den! Sen tog vi upp en annan skum sak, Satans(den tredje) händer. Hannah säger att jag har snackat om dem. Det har jag ej. Sen så typ sov vi, runt fyra sådär. På lördagen vaknade vi av att Maja väckte oss. Vi gick upp och åt frukost och hade allsång vilket var så fiiiint såå. Inte. Sen åkte vi till stan med bussen och det var trevligt, Lund äger med sina billiga bussar kom vi på. Sen kom vi fram och fikade på Emmas kaffé och diskuterade typ par. Haha. Sen gick vi runt i Lund. Hannah: oo, där går några emos. Emma(högt): hej emos! Haha. Efter att ha gollat Lunds library åkte vi typ hem igen. Då gick jag och gjorde en frågesport om mig själv. Jag fick mååånga inteessanta svar. "döstenar är stenar som du tagit död på" "du är siriosist" "mars04 är nåt flummigt" och sånt. Sen åt vi och sånt. På kvällen babblade vi en stund innan vi beslutade oss för att köra idol! Tarllla. Först sjöng Rena ikaros och oj nu är det mat. fortsätter sen. Jo alltså. Det gick typ, bra. Sen sjöng Rakel och fick många intressanta kommentarer. "ibland var det fint" "jag blev trött" "du borde sjunga för småbarn!". Hmmm. Väldigt skumt dethära. Sen skåålade jag dear mr president och sånt. Sen ja massa saker. Jag sjöng halleluja (det stavas så!),och Hannah avslutade med sommarn kommer på gottländska, klingande fint! Sen så spelade vi lite sanning eller konka och sen lekte vi en konstig lek. Men jag orkar verkligen inte förklara det just för tillfället. Sen gick vi och la oss runt ett och Hannah bestämde sig för att titta på film igen. "oo, vilken snygg dödsätare!" "Harry är trött, så han tar en evighet på sig att sträcka fram handen". Sen kommer det stoooora ögonblicket, vi kollade om voldy har ögonfransar. Det hade han inte! Inte vad vi såg. Så jag vet inte vad vi ska göra åt saken. Sedan babblade vi och Hannah var konstig och jag fick typ skrattspasmer på henne. Fast jag minns inte vad vi pratade om, typ om jag fick vara Emmatrix i hennes story.Jag fick inte döda sirius, dålig stil! Sen idag vaknade vi och åt. Sen åkte stockholmarna och sen satt vi och flummade innan Frida också åkte. Rakel: Helen, vad jobbar du som när du jobbar? Sen fler Rakel-quotes. Rakel(pratar i telefon): men du och Emma Rävås är lika. Ni är båda synskadade och har systrar som hter sara. Jag: Jo...och så heter vi Emma också. Rakel: Det var ju poängen, men det glömde jag säga! Rakel: vi ska slakta fåret som heter Rakel. Jag: m ok, är det typ får-woodo? Muha. Nu klarar jag inte av fler ord.

Kommentarer
Postat av: Sandy

Hej! Vet inte om du kommer ihåg mig, eller ens vet vem jag är, men whatever. Haha, skrattar ganska mycket när jag läser din blogg. Kom bara att tänka på en sak. Dom flesta killar har ju hår på stortårna eller i röven, kanske Voldie också? Hmm... Men jag skulle iaf inte vilja dricka nåns rövhår. Disgusting. Men du kan ju tipsa Hanna, vem hon nu är. :) Och Sharon är nog Miriam, btw. Vet inte om ni vet vem hon är. Ha det bäst! Kramar

2008-10-09 @ 17:16:11
URL: http://lilzandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0