man kan ha roligt utan sprit, men det är dumt att chansa :p :p

Nu såg det ut som om jag har varit på fest eller nåt där i rubriken. Men det har jag ej muha. Jag har haft alkoholtemadag i skolan, faktiskt. Vi har gjort massa tråkigt. Först satt jag med ett gäng lärare och flummade innan lektionerna. Första lektionen var några värderingsövningar och sånt trååååkigt. Men alla där var flummiga. "jag förklarar för honom, han är ju dansk." "men det kanske är frekt att vara lesbisk där, vem vet. vissa killar tänder på det!". Det sista kom alltså från en kille. Och just det. "Alltså, jag var innte på systembolagets hemsida heromdagen". Hahaha. Sen hade vi nåt tråkigt om biologi och alkohol. Sen skulle vi göra kollage om skitet också. Bildlärare(inte "Berit"): de spelar alltså på våldtekt här. vet ni hur man våldtar en kille? Det är inte så svårt!. Haha. Sen lunch (Erik åt sju och en halv pannkaka) såg vi på någon tråkig filmsak.om någon som hette Simon. Bernards bror vad med. Sen hemma har jag mest spelat och sjungit med Sara och läst Sophie Kinsella. det där lät bra! :p

Kommentarer
Postat av: Louise

haha älskar rubriken !

2008-09-17 @ 15:43:15
URL: http://southend.blogg.se/
Postat av: Linnsie

Jomen, killar tänder på tjejer som håller på med varann. Dock vill de själva vara med, annars blir det inte kul...

2008-10-11 @ 23:45:04
URL: http://minegenharmoni.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0