morgon

Idag så är det torsdag och om en timme har jag fan fan fan fan soprov. Jag kan inte ta tag i massmedia och skit, usch! Det är bara en massa bokstäver ändååå. Sen är det död död hemkunskap. Och sen ska jag få skit på syncentralen. "du är så osjälvständig och hopplööööööös!". Eller nja kanske inte riktigt så. Men så är det bestämma jag. Imorgon är det dock fredag och idag är det femton dagar kvar! <3 imorgon är det endast två veckor to go. Lyckaaaaaa. Ikväll ska jag ringa mina boka-biljetter-för-satan-samtal. Jag lägger inte på förrän de bokat och så är det. Nu är det en halviimma kvar tills taxin shows up. Hoppas den är sen. Nej förresten jag vill faktsikt göra mitt jävlans prov. För jag ska ska ska få mvg. In your dreams babe! Men hey nu är det torsdag och goodbye my non-lovers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0