och mest av allt hör jag det tysta...

En sen lördagskväll. Liza Marklund. Tildah. Jobbiga låttexter. Uppäten choklad. En söndag som snart börjar. En måndag därefter. En måndag då jag ska ta kontakt med människor och ta initiativ säger vi. Då ska jag leva säger vi. Då ska jag plugga, utan säger vi, för det ska jag fan. Jag pluggade till och med idag. Jag vill vara som Rory Gilmore. Som ler och är änglalik. Sara borstar tänderna därute. Tolkar det som en uppmaning att sova. Förresten har jag nog fått mens nu så tydligen har ingen karaktär varit framme. Där ser du Sharon, du är ensam. Nej nu ska jag faktsikt sova en tråkig sömn. Just det imorgon ska jag ju fika med Natta men när? Oj då, har jag ju missat att fråga. Nej nu ska jag gå hejdå.

Kommentarer
Postat av: Sharon

Attans!

2008-09-07 @ 01:09:51
URL: http://shass.blogg.se/
Postat av: RonjaR

Hördu emma, hur gick det med initsiativet?

2008-09-08 @ 15:41:58
URL: http://musikfreakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0