sick and tired

Jag är så seg! jag och Natta skulle egentligen fikat idag men eftersomobåde hon och jag har katastrofal mensvärk så lät vi bli. Vi är döda. Så det mest kreativa jag har gjort i dag är typ att..titta på gilmore girls. och bada. Yey, jag har till och med ätit. Varför kom inte det här imorgon?! Måndag och skola, hade inte gjort något alls att bara låta bli det. Att ligga hemma och dö imorgon, najs. Eller nja. Vill ju vara produktiv. Men hur? kan man fråga sig. Men vet ni? det är 19 dagar kvaaaaaaaar!

Kommentarer
Postat av: Sharon

Sv: Indiska? Nej, det var ett tag sedan, tror inte jag varit där sedan syrran fyllde 20 för ett år sedan igår. Hurså?

2008-09-07 @ 17:15:23
URL: http://shass.blogg.se/
Postat av: RonjaR

Jag hade inte velat stanna hemma och dö av mensverk, då måste man ju fråga folk om alla jädrans läxor!

2008-09-08 @ 15:39:43
URL: http://musikfreakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0