Snälla, ni ska inte gå

Nästa vecka kommer vara ett rent´helvete. Om de bara kunde stanna och cotcha mig. Bu. Vi har två prov (varav jag fick veta om det ena idag), musikuppspelning(som jag iiiinte kan) och saaaaaaaaaknad (fuck it all). Jag hata. Idag ska jag plugga (tre läxor tills imorn, woopie), städa (fast jag anser att blinda människor inte ser hur stökigt det är) och kolla på idol (wi will see how that turns out). Äta ska jag också hinna med och typ dö av längtan tills imorgoon. Imorgon för faaaan...

Kommentarer
Postat av: Sharon

Sv: Äsch att det var Naia var ju bara ett exempel. Jag menade att till exempel bailys-mannen är kär i henne. Sedan menade jag att annonsen menar alla andra också, alla utom mig. Är du med på hur jag tänker?



Well, jag känner väl inte direkt Vispen personligen. Vet faktiskt inte ens om jag pratat med henne "eye to eye", så att säga, någon gång. Men folk känner folk som känner folk, du vet...

2008-09-25 @ 08:12:42
URL: http://shass.blogg.se/
Postat av: RonjaR

nu är det över, dags att sakna ihjäl dig istället.

2008-09-28 @ 14:25:44
URL: http://musikfreakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0