sommarvärme :D

Nu har jag gjort mycket kuligt. Först var jag och handlade med pappa, och kollade på spis. Boring. Sen babblades det med Onja och det var himskans roligt! Vi kom fram till att hon filmar sig själv som jagar sig själv. M, ja. Sen åkte jag till lundakalaset för att se Frida. Vi var inte där speciellt länge men det var tamigfan bra! En fantastisk energi och hon är inte bara skåning...hon är bra också! Den du. Lite perversa texter men kanske en eller två är inte alls pervers vilket är ju trevligt. Nu snart ska jag plugga till soprovet, vilket ju är ganska så tragiskt. Men pappa och mamma har sagt att om jag gör läxorna dåligt ska de avblåseafesten. oj då, plugget får vänta, gilmore girls utlovas av min stackars sjuka syster. hejdå,h on väntar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0