söndagsmiddag hos rävåsarna..

Vi är konstiga här hemma. Vi tänkte ha en fiiin söndagsmiddag med mozart och sådant där. Men vi bara flummade istället. Jaja idag sen sist har jag mest varit nostalgisk och lyssnat på Shirley tills jag fick sorgvärk i mellangärdet. Spooky stuff that. Sen har jag hotat Ronja med att spy på henne när hon kommer, varför har jag glömt. Då replikerade hon med att hon skulle spruta saliv på mig. Ja, vi är sååå normala. Verkligen. Jag är helt körd i huvudet idag känner jag. Känns som om jag har gjort något, typ sprungit eller nåt. Men ja, det har jag ju ej. Usch jag vill ha socker men ändå inte jag vill ringa någon men ändå inte jag vill sova men ändå inte. Jag är inte aaalllllssss motsägelsefull. :) jag känner att min hjärna börjar stelna eller mjukas upp eller nåt. Jag vet inte något alls riktivt. Det enda jag vet är att ett band av skoldagar kommer att strömma på och på och på och jag kan inget annat göra än bara fortsätta plugga. Och det tar aldrig slut. Grundskola, gymnasie, universitet..sen säkert något kariärbyte. Hela livet går ut på att läsa ohh läsa och lära och ta in fakta. Men varför ska man hålla på? Varför måste man lära sig så mycket skit? Kan man fråga sig..

Kommentarer
Postat av: Sharon

Sv: Oh no! Indier överallt! Ta bort!

2008-09-07 @ 22:26:51
URL: http://shass.blogg.se/
Postat av: RonjaR

Jag är också rätt körd idag. Mycket tack vare Mia och lite tack vare linnea.

2008-09-08 @ 15:37:18
URL: http://musikfreakar.blogg.se/
Postat av: T

hemskt normala är vad ni är. de normalaste personer jag vet. inte alls konstiga. jätte normala, host host.

2008-09-08 @ 20:38:56
Postat av: T

jättenormala*

JAG SÄGER JU ATT JAG HAR BLIVIT TOTALT KONSTIG MED SÄRSKRIVNINGAR ;O

2008-09-08 @ 20:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0