torsdagsliv

Idag har varit en väääldigt nice dag både i skolan och hemma. Efter sovmorgonen var det so där vi började med reklamarbetet. jag, Mohammed och Fredrika började spåna, vi ska göra en läppstiftsreklam. Skulle ni kunna hjälpa mig och komma på ett namn för produkten? Ngn designer/företag som inte redan finns? Sen var det halv hemkunskap innan jouren och innan den var det kul. Jag kommer in i koridoren. Agnes: Kan jag få låna din käpp och leka blindman? Emma: nej. Karolina: Kan jag få låna din käpp och leka blindman? Emma: Nej. Anna: Får jag låna din käpp och slå ner Agnes? Emma: Kaaanske. Sen på hemkunskapen åt vi mackor bara, odd. Sen stod jag i biblioteket och sov hela jouren, fy mig. Sen åt jag lunch och sen mattediagnos som gick bra. Sen hade vi håla på biologin, men Gunnel kom fram och sa att vi kunde ha engelskan tidigare så jag slutade en halvtimme innan. Trevligt. Rolig dialog förresten. Anna och Elise kommer fram till mig och skrattar hysteriskt. Emma: Vad skrattar ni åt? Anna: får jag berätta? Elise: Nja. Anna: Jo! *paus* Anna: Eller nej. Hon kommer skriva det i sin blogg. Och där ser ni, det gjorde jag! Sen kom jag hem och badade. Sen ringde Ronja och vi snackade om allting. Måste få sno en av hennes dialoger från skolan. Lärare skäller ut elev: du kommer att ha en vuxen omkring dig hela dagen! Ronja: det måste vara en elak person, som har en vuxen person runt sig. Eller vänta...det har ju jag! Sen efter en stund kom Natta. Vi gick till stan och lyssnade på Maná och annan spansk musik. Sen åt vi på Mårtens pizzeria och det var så urban gott. Sen sen sen ja, sen åkte vi buss. Och usch, de har ändrat linjen. Vi blev arga. Sen after that gick vi iväg hemåt och skrålade abba på hööööööög volym. Haha. Sen har jag tittat lite idol och sooovit. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Sharon

SV: Åh vänta du bara. Rätt vad det är blir du morsa åt en väldigt snygg unge som kommer göra ditt liv till ett helvete genom att förvandla temuggar till råttor och få maskar att svälla upp till salami-storlek. Jag lider med dig när den dagen kommer..!

2008-09-19 @ 10:56:27
URL: http://shass.blogg.se/
Postat av: RonjaR

Jag trodde du skulle sno min elaka kommentar från i förrgår. okej. du skrev inget om att dina klasskompisar var dumma som pantade sig på villys.

2008-09-19 @ 15:52:32
URL: http://musikfreakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0