veckans nutidsfrågor med Anna ;)

Anna har ett intresse i skolan, att ställa dumma frågor till mig. Ibland joinar Karolina eller Agnes också. Nivån på frågorna skiftar drastiskt men oftast handlar det om hur folk ser ut- hela grejer går ut på att jag inte ska förstå och svara fel. "Vem av oss...". När hon säger något töntigt, som hon ofta gör, gissar jag på henne eller Agnes. Men ibland är frågorna på riktigt låg nivå. "Emma, är det jag eller Elise som pratar?". Så nu har jag bestämt mig för att aldrig tro på Agnes och Anna igen, muha. De ska bli ägda. Fast det är kul med nutidsfrågor. På tal om det så ska det vara en tävling i riktiga nutidsfrågor och den som vinner ska gå på noblllfesten och viska stäva! Jag kommer såklart suga men ändå! jaja, hejdå alla. Som en liten funderare bara. Är det jag eller Sara som skriver?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0