vi är bara fyra av vårt slag..

Nu är det fredagskväll.k Jag har sen sist ätit fisk och fått punktskriftens gåta löst för mig (what the...jag är blindstyret i sammanhanget!). Sen hade Sara och mamma karateduell och sen dansade Sara tills hon dröp av svett. Nu är hon och ser mamma mia (men shit, tre gånger!). Sen har jag kollat på dobioo, hahahahahaha. _Flummigt värree! Svårt att definiera flummet, dock. Men Annika Andersson och Linda Bentsing var med, muahahahaha! Well well. Nu sitter jag och läser den röda vargen. Det finns sju Annika Benktsson-böcker. Jag har läst tvåan, trean och sexan. Detta är femman. Så bra jag är va? Nu vet jag mkt om vad som kan komma att hända. Tevligt. Jag äter chips och godis och till det dricker jag sjukt nog äppeljuice. Inget fel på det, inget fel alls. Faktiskt. Anyone wanna talk with me? feel free.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0