aint no sunshine when she´s gone

hello again, faitful darlings!
Oj, vad kärleksfullt jag inleder. Idag har jag varit på piknik med nathalie i stadsparken, vi åt nattas bakade muffins (bakade, nää..och mina och systras kakor med kooonstiga smaker. ) oj högerbarantesen kom konstgit. Vi lyssnade på låten i rubriken och jag tänkte på honey, sen pratade vi om alla de emokids som invaderat parken och vad grejen med emos är. Vi kom in på självskadning (det är nog inget ord.) och mina kompisar och annat sådant. Vi åkte hem och sjöng oss hem med cyckeln till hjälp, nine to five och don´t let me get me hjälpte oss. Just nu håller jag på att bli döv för Onja spelar imaginary för mig på skype, nyss pratade jag med honey i telefon och fick skrattspasmer för hon och hennes familj är så straaangeee. Ja, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0