So I went down to the sacred store, when I´d heard the music years before, but the man said the music wouldn´t play

hey guys!
Jag är väldans sugen på att blogga om ingenting, som jag gjorde i somras, kikade på sommarens arkiv nemligen. Sen fick jag en iskall påskmust och då skrek min kropp bara blogga! Fråga mig inte varför socker och bloggning hör ihop, men inom mig är det så. Strange flicka är vad jag är.

Min familj städar idag för vi ska få gäster, detta betyder att vi har en bra och feel good spellista på hög volym. Nyss hördes american pie (detta är fjärde gången jag rubricerar ett inlägg med nåt från den) och innan har Billy (gammal darling!), boxer, glorious och the final countdown spelats. Awesomeness och nu väntar jag bara på att honey ska hemkomma och lysa upp mitt liv ytterligare. Shit nu ringde telefonen och skrämde livet ur mig, dessa jävla nya telefonsignaler i vårt hus som stannar hjärtat! Nu sänktes musiken, så det är någon som konverserar. Det kanske är något viktigt, vem vet. Nu har jag inte ett ord till att säga kom jag på, så nu lämnar jag er åt bittra tårar över mitt avlägsnande.

Kommentarer
Postat av: Ronja

sv: jag också älska dig och grejer! Jag bli glad när du spyr kärlek och grejer.

Hmm, hegrejiska är avdramatiserande.

2009-04-12 @ 19:39:36
URL: http://musikfreakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0